3 December.

Ska göra ett nytt försök nu o börja uppdatera lite :)

Igår hände det inte allt för mycket, var hemma på dagen sen på eftermiddagen åkte jag in till Bollnäs o hämtade upp Erik, så åkte vi till Hedhamre. Jag skulle städa lite i Mattias lägenhet o Erik skulle försöka klura ut vad det var för fel på min dator, så nu hoppas jag att den funkar.. 

När vi var klara åkte vi o pantade alla Mattias jävla pantflaskor, vilket var en hel jävla del! Tur att jag fick hjälp :) Haha! Skjutsade hem honom sen o åkte till Flästa :) Satt o snackade lite med Torkel o Ingerd medans Pecka duschade, sen åkte vi in till Bollnäs när han var klar. Sen till Segersta o hälsade på Egget :) Blev kvar där i nån timme, sjukade oss, kikade på Ghost Adventures o sjukade oss lite till :) Kom nog därifrån vid 1 eller något sånt, kanske var senare också, kollade inte på klockan :P haha! Skjutsade hem Pecka sen åkte jag hem till Sibo o däckade. Skönt att kunna somna direkt när man kommer hem, annars brukar jag alltid bli pigg när jag lägger mig :) 

Får se vad som händer idag, har ingenting planerat. Får se om man drar sig ner till Kilafors senare :) Grabbarna ska tatuera sig o dricka öl, så kanske hälsar på dom en sväng :) 

Nu ska jag gå ner o släppa ut hunden o äta lite frukost iaf :) 
Puss o på återseende!
Eggets, "efter jag facerapat Tessan look"

Pecka vela inte vara med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0