31 December.

Ja, då är det här året slut om några timmar. Skönt faktiskt! Dock så går tiden liite för fort kanske? Har iaf haft ett kanonår med mina underbara vänner, bus, jobb, fester o massa mys. Hösten har varit lite mysigare än vanligt o det gillas starkt :)

Ikväll när alla andra är full o festar satan ska jag vara nykter o köra :) Har ingen lust att dricka över huvudtaget, vilket jag typ aldrig har nu förtiden? Plus att foten är ju fuckad så kanske lika bra att ta det lungt. Lät som att Malin skulle hålla mig sällskap, älskar't! Åka runt o skjutsa lite folk o spendera nyåret överallt med massa gosigt folk kan ju inte bli bättre :) 

Imorgon är det nytt år o nya möjligheter. Tänker inte avge något nyårslöfte, för jag vet att jag iaf inte kan hålla dom :p Skaffa jobb o flytta hemifrån ska jag göra iaf, det ligger längst upp på listan :) 

Nu ska jag gå ner o ta någonting att äta o städa ihop lite.
Hoppas alla får en härlig kväll o Gott Nytt År till alla :)
Hörs nästa år! Hihi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0