4 December.

Igår blev det bara lungt iaf :) Satt hemma med Mamma o Ubbe, spelade 10.000 o chicago o drack vin :) Mysig det med, skönt att vara hemma en kväll o bara ta det lungt.. Korkad som jag är, gick jag ut och skottade kvart över 1 inatt :) Men är man rastlös o bor i Sibo när det kommit mycket snö, då är det de roligaste man kan göra :P Ganska illa! 

Idag har jag varit till Söderhamn med Ida en sväng, lämnade in nyklar på OK o hämtade min kofta som våran Chef så snäll hade beställt åt mig o Linda då båda vi använder Moster Ullas :) Så Linda hade gjort en önskelista där hon hade skrivit att vi önskade oss en varsin kofta nu när det börjar bli så kallt, så nu har jag en egen på macken :) Härligt! 
Skjutsade Ida till Vågbro efter det, så träffade hennes Mamma en sväng som kom med alla Idas grejer från Linköping, hejade även på hennes pappa sedan åkte jag hemåt igen. Var in på Venedig o hämtade Pizza sen hem. 

Nu ska jag lägga mig o vila lite, sovit som en kratta inatt o jag känner hur det dåliga humöret kommer krypande så ska försöka sova nån timme så är det nog över sen :) Har ingenting planerat ikväll heller, så får se om ja hittar på något eller om jag stannar hemma :) 

Nä, nu ska jag lägga undan datorn!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Markmargit

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 13:59:25
URL: http://markmargit.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0