9 December.

Igår var jag iväg till sjukhuset, fast dock var jag bara iväg o gav blod, men jag börjar bli lite less på att vara på sjukhuset nu.. Hoppas min fina knöl på foten försvinner snart så jag slipper åka upp o kolla den, dock så är det ju bara bråsk där brottet var, men försvinner det inte måste dom skrapa bort det.. Nejtack! 

Annars var det bara lungt igår, låg i soffan hela dagen, blev sjukt trött o snurrig efter jag hade varit iväg o gett blod, så somnade i soffan i nån timme. Otroligt skönt :) 
Mattläggaren var hit o la mattan i badrummet uppe också, skitsnyggt :D På Måndag kommer han o fortsätter, skönt att få det gjort :) 

Kvällen var också lugn, fram till typ 12, då Egget fråga om vi skulle åka till Växbo o hälsa på Pecka så då gjorde vi det :) Myste ner oss i sofforna hemma hos dom o kikade på tv o snacka skit :) Äntligen var Egget snäll o tog den lilla soffan så fick jag o Pecka den stora. Vi är ganska duktig på att bre ut oss o vi brukar alltid få ta den lilla ;) Men nu har Egget äntligen lärt sig ;p Haha! Åkte hemåt vid halv 4 kanske, så jag var väl hemma vid kvart över 4 då jag skjutsade hem Egget till Segersta också :) 

Låg o läste till typ halv 6, vilket resulterade i att jag vaknade halv 3 idag!!! Sjukt. Men skönt att få sova :) Är fortfarande trött men ska städa ihop lite här inne, sen lägga mig med boken. Tror jag o Mamma skulle baka lite idag också :) Annars vet ja inte vad som händer :p 

Nä, Nu ska jag sätta fart här :) 
Puss!


Grattis till mig själv som har namnsdag idag, och självklart alla andra som heter Anna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack & tack :)



& tack igen jag heter också anna ;D

2010-12-12 @ 19:11:37
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0