-

Ja, då var man hemma från Farmor :) Har precis målat också, gjorde det direkt när jag kom hem så jag hade det gjort :) Hade mycket trevligt hemma hos farmor. Hon hade köpt exotisk planka, så otroligt gott! :D Blev mycket prat o skratt där, som vanligt :) Hon är söt min Farmor o gosh vad jag älskar henne <3

Nu ska jag gå ner o prata lite med mamsen, sedan ska jag åka upp till min bästa Linn! :) Får se vad vi hittar på ikväll :p Blir nog inte så mycket bilåkning, pga vädret :p Inte roligaste vädret att åka bil i direkt :p Får se om det är någon som vill ha skjuts ikväll också :p Det är ju trots allt Lördag! (:

Jaja, uppdat. kanske mer imorgon :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0