10 Februari.

Ja, har inte blivit bättre uppdat. under veckan inte :p Dels är Ulla o Swempas dator så himla seg, å jag har inte suttit så himla mycket vid den heller :P

Nu är jag iaf hemma i Bns :p Ska ju upp o jobba på Forsells här imorgon, så åkte hem nu ikväll efter jobbet :) Börjar gå bättre o bättre på jobbet också. Börjat komma in mer o lära mig mer om kassan, posten, svenskaspel o allt det dära :p hehe. Skönt att jobba med moster iaf som lär upp mig :) Men alla är trevliga på OK i Shamn, o jag har ju träffat en HEL DEL av dem förut eftersom moster har jobbat där så himla länge o jag har varit där på praktik när jag var yngre :P hehe.

Idag jobbade jag kväll för första gången :) 13.00 - 21.15 :p Moster skjutsade mig till bussen efteråt, så tog 22.00 bussen till Bollnäs :P Kom hem vid halv 11 kanske. Sedan dess har jag bara setat här :)
Ska hoppa i säng o kika på film nu och sova om ett tag. Upp o jobba kl. 8 imorgon igen :p Fast jobbar ju bara 5 timmar :p Men ändå :) Får se om man hinner träffa Linn eller Hannah imorgon :p Beror på när jag ska åka tillbaka till Shamn så :) Jobbar på OK på fredag, sedan tillbaka till Bns igen på kvällen. :)

Har ingen aning om vad som händer i helgen heller, ganska skönt att inte ha någonting planerat :) Blir väl säkert bilåkning om jag känner mig själv rätt :p Om jag får låna bilen vill säga :)
Ska iaf tillbaka till Shamn på Söndag kväll, jobba sista "upplärningsdagen" på Måndag sedan sover jag hos moster på kvällen, ska till Ina o jobba på Forsells på Tisdag :)

Näe, nu ska jag ge mig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hejsan! Vill du bli veckans blogg eller vill du anmäla någon annan som du tycker själv ska bli det i min lilla tävling? Gå in på min blogg & glöm inte att lägga till mig på bloglovin :) kram kram

2010-02-12 @ 18:47:49
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0