2 Februari.

Lika dålig på att blogga fortfarande! :p hehehe.

Lördagen var en mycket lyckad kväll iaf! Var på tranan med Frida o Erica. Grymt jävla roligt hade vi det :) Träffade en massa mysigt folk! Kvällen slutades med bilåkning. Släppte av Erica, Frida o Bäsen efter vi hade vart på max så jag o Thomsson åkte runt runt. Jag lyckades självklart somna :) Höhö.. Alkoholens fel ;p Kom hem vid 5 halv 6 eller nått sånt. Då somnade jag så fort jag la mig i sängen tror jag :)

Söndagen hoppade vi upp o hämtade Bäsen, Frida o Erica så följde vi med ut till Dollar :) Bytte bil också, eftersom Thomsson körde Bäsens o min(mammas) stod på Hedhamre :p Åkte upp till Granberg en sväng, sen hämtade vi mamma så hon köpte mat på HG. Vi sprang in på kvantum o handlade lite så skjutsade mor oss till lägenheten igen. Jag lagade mat o thomsson nördade vid datorn. Sen blev det film hela kvällen typ. Runt kvart över 12 dök Linn, Odde o Mjukis upp :) Jag hjälpte Linn att färga håret o grabbarna satt o kikade på blocket o spelade GH :p
Dom drog igen vid typ halv 2 kanske. Så vi knäppte igång Ronny o Ragge avsnitten men jag somnade rätt så fort :)

Igår var jag duktig o städade Mattias lägenhet när Thomsson hade åkt hem :p Tog ett bad gjorde jag också, grymt skönt! :) På kvällskvisten kom Thomsson tillbaka, så kom även Hannah o Jessi över :) Myspys (: Jessi drog efter ett tag, senare drog även Thomsson. Hannah o jag la oss o kikade på film då men hann inte kika klart på hela för mamma kom o hämtade mig. Sov hemma inatt för jag var upp o jobbade i Söderhamn idag :p Närmare till bussen om jag sover hemma ;) hihi.

Kändes lite konsigt att sova hemma när jag sovit i lägenheten sen i Fredags :p Men det gick bra :p Somnade rätt så fort också :) Upp o jobbade idag :p Gick bra som vanligt, men jag mådde så himla dåligt så jag hade bara lust att åka hem hela tiden. Tror jag börjar bli riktigt sjuk :( Inte så skoj!

Tog 12.55 bussen hem till Bollnäs. Hann inte vara hemma så länge. Åkte o köpte en kebabrulle åt Thomsson o lämnade den ute vid typ Lenninge för han var där o plogade :p Gud så snäll jag är! :p Stod o snackade medans han käkade, o Sassa sprang runt som en liten galning o luktade överallt o försökte få tag på Thomssons kebab! :P haha! Busan :)

Nu är jag hemma igen iaf, får se vad som händer nu. Ska försöka pilla ihop Millas header, så det blir gjort någongång ;) haha! :p Ikväll får vi väl se vad som händer. Ska nog tillbaka till lägenheten iaf, ska köpa lite mat dit också så man överlever :)

Nu blev det ganska långt, men det får ni leva med :)
Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: tessan

Ni får komma hit snart igen :) Eller så kanske vi kan komma till er åh ..

2010-02-02 @ 19:43:55
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0