20 Februari.

Jaha, då var det Lördag då :p Igår blev det bilåkning med Linn :) Hämtade upp hennes kompis Johanna från Ljusdal på statoil, så blev det något varv, sen hämta vi upp Hannah när hon slutade jobbade :) Så det blev några varv, träffa trevligt folk o så :) Men det var otroligt dött för att vara en Fredag! Måsta nog bero på vädret :p hehe.

Idag vaknade jag upp, kikade lite på film sen kom Pillan förbi en sväng innan hon började jobba :) Hon skulle jobba på Rehngården, så det passade ju bra att komma förbi på en cigg då :)

Har även slipat o målat muren idag :) Blev nyss klar med målningen. Fast det ska ju målas på mer, men nu måste den ju bara torka :p Jag o Mamma har även bestämt att jag ska måla om toalettdörren, tapetsera om där inne och lite sådant :) Ska nog passa på att måla badrums skåpet när jag ändå håller på, för det är ännu fulare än badrummet! :p Ska även byta golv ute i hallen :p
 Ska även sätta fart att renovera nere :p Snart är hela huset renoverat :) Skönt de o :)

Ska hoppa in i duschen om ett tag, sedan halv 5 ska jag hämta upp broder, för vi ska till Farmor o äta idag med Pappa, Eva, Carina, Helena, Sten och Monica :) Hon fyller 80 på Tisdag, så vi ska fira henne lite idag :)

Imorgon ska jag även bort på kalas, till min Morbror som fyller 60! Ska bli trevligt att träffa släkten på mammas sida en sväng :) Har ju inte träffat alla tsm sedan i sommras på släktträffen :p hehe.

Ikväll blir det nog mys med Malin :) Uppskattat!

Nä, ska sätta lite fart här nu. :)
Puss o på återseende!

    
- Nymålat :)      - Fulaste toalett
                            dörren i stan! :p


Kommentarer
Postat av: Legal System

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-01-25 @ 08:53:02
URL: http://legal-system.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0