21 Februari.

Åh, vad jag hoppas att det blir som jag vill nu, vore så jävla skönt :)
Tur att jag har en söt liten vän som hjälper o stöttar mig också! (:

Idag har jag vart på kalas hos Morbror ute i Mödänge. Ulf som fyllde 60 :) Jag, Mamma, Mattias och Ubbe åkte dit, så var även Ulla, Swempa o Mats där :) Kusinerna o deras barn hade varit där på dagen så hann tyvärr inte träffa dom :( Ska även få ett litet kusinbarn i Augusti :D Woho (:

Imorgon ska jag jobba lite - Forsells :p Tur att det är i Bns så jag kan åka med Pappa (:
Får se vad som händer resten av dagen sedan! Ska försöka träffa Ida iaf, behöver prata av mig med någon som förstår mig! Och det gör verkligen hon :) Var ett tag sedan vi träffades också, så det skulle vara välbehövligt :) Ta en promenad o snacka skit, underbart :)

Jaja, Nu ska jag hoppa i säng. Får se om jag kan somna, har massa tankar i huvudet :) Dock är de mesta posetiva! Skönt det iaf :)

Godnatt o Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0