4 Februari.

Igår lekte jag med Malin hela kvällen :) Hon kom hit o umgicks lite, så åkte vi ut en sväng :) Åkte ut till Lenninge o tog en ryk med Fia :) In till stan igen o var in på tranan en sväng också, men blev bara kvar i en kvart kanske :P haha! Åkte ut till Arbrå o hämtade Pillan och släppte av henne på tranan sen blev det max en sväng :) Slutade med Statoil o ryk med Milla o Fia sen skjutsade Malin hem mig för jag var så himla trött :p

Mamma ringde för ett tag sen o körde upp mig ur sängen den elaka tanten! :p hahaha. Ska hem o städa eftersom sotaren har varit där o sprungit med skorna inne, så det är typ jätteskitit inne nu :p Inte så vidare roligt kanske :p Jag ska även baka tills ikväll då det kommer en Mary Kay konsult till mig. Milla o Malin ska även komma o vara med :) Så måste ju ha lite fika, så det får bli kladdkaka. Det går alltid hem ;) Hihi!

Får väl se vad som händer efter det :p Åka tillbaka till lägenheten eller inte, det märker vi :)
Kanske skriver mer ikväll :p
Puss!


Idag har jag vart 20 i en månad o en dag :p hahaha!

Kommentarer
Postat av: tessan

aha, men va roligt :)

får ta de nå annat tag då!

2010-02-04 @ 17:25:08
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0