Humörsvängningar.

Känner mig riktigt less.. Vet dock inte varför eller vad jag är less på ?
Känns bara i kroppen.. Ska knäppa igång en film nu o mysa ner mig i sängen.
Ganska skönt att vara hemma också, men tråkigt.. Jag vill också ha en egen lägenhet!

Tur att jag börjar jobba på Måndag. Äntligen fått ett datum, nu slipper jag gå runt och tänka på när jag ska börja jobba och så. Jobbar hela nästa vecka iaf, så bosätter mig i Söderhamn med favoritmoster o hennes man :) Kommer bli mycket trevligt för det är mina favoritsläktingar (: Kanske elakt o säga så också, men det är ju dom jag har bäst kontakt med. Plus att Ulla har fått in mig på OKQ8 också, så hon får en guldmedalj av mig :D hihi.

Hade mycket mysigt idag på Mary Kay visningen. Ansiktet är len som en babystjärt nu ;D haha! Mallan kunde dock inte vara med, tråkigt :( Men finns ju inte så mycket att göra åt det :) Milla kom iaf, men var tvungen att åka efter halva tiden typ :( Visserligen var det inte så mycket kvar då men ändå :p

Köpte hudvårdsgrejer för 1300:- Fy på mig! Men tror mammsen kommer sno åt sig lite också ibland för det var ju grejerna vi fick prova ikväll jag köpte :) Tyckte att dom var otroligt bra så :)

Näe, nu ska jag hoppa i säng. Känner hur ögonlocken börjar bli tunga.
Har ju en helg framför mig också, vet dock inte vad som kommer hända.
Hoppas på det bästa :))

Puss o Godnatt!


Kommentarer
Postat av: manda

haha är det min förtjänst att du hade visning? :)

eller har kanske någon annan fixat de? :O

2010-02-15 @ 03:16:09
URL: http://ggacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0