16 Januari.

Igår var jag ute och brummade lite bil med Linn :) Hämtade upp henne på jobbet halv 10, så åkte vi och panta flaskor sedan åkte vi till Max o köpte mat åt brorsan. Upp till henne så hon fick byta om så var vi där ett tag :) Träffade även Matte! Saknade unge! :) Stack igen vid 11, ner på statoil och pratade lite med Malin, Yohanna o Simon :) Brummade runt hela kvällen. Fick även Malin med oss när Y & S skulle åka hem. Mycket trevligt :) Åkte till Nathalie o tog en cigg, så följde även hon med :) Skjutsade Petra o Sandra till Granberg runt 1, sen brummade vi ut igen :) Skjutsade hem Linn efter ett tag, men vi andra blev kvar ute ett tag till :) Kom hem runt halv 5 kanske :p Slängde mig i sängen o somna direkt då, underbart skönt :)

Klev upp runt halv 1 idag, åkte ner på stan med Mamma, Ubbe o Mattias. Mamma o jag gick in på Kappahl och kikade eftersom jag fick presentkort där av pappa i julklapp :) Hittade ingenting sist jag var in, men nu gjorde jag det :) Det fick bli ett par jeansleggings, en tröja, strumpor och hårsnoddar :) Ut på dollar sen och kikade lite sen skjutsade vi hem Mattias :)

Ska åka och hämta honom sen för han ska äta med oss, och ikväll ska jag leka med Linn igen :) Skjutsa lite folk o tjäna pengar så man kan tanka biljäveln :p Varken jag, mamma eller Ubbe har pengar så ingen kan tanka bilen xD Ge mig den 25 nu tack!! :p

Börjar nog jobba i Söderhamn i Februari lät det som. Spännande :)
Nu ska jag gå och göra någonting annat, huvudvärken börjar komma krypande också.
Det tycker vi inte om! :)

Hörs senare! ;)
Puss!


Nya tröjan o jeansleggingsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0