20 Januari.

Igår åkte jag o Sassa ut till Tessan i Rengsjö och tog en promenad med henne o Chippen i skogen :) Super skönt, plus att det inte var så kallt :) Blev lite fika efter det, runt två drog jag mig mot stan igen. Plockade upp Malin o åkte till Statoil o tog en cigg. Efter det åkte vi upp och hälsade på hos Linn en sväng innan jag åkte o hämtade mamma o Ubbe på jobbet :) Efter det åkte jag upp till Linn igen och då blev det en film, men jag somnade till några gånger :p haha! Åkte hem runt 6 för Ubbe skulle ha bilen. La mig o kikade på film då, lyckades somna en sväng då också, sedan hämtade Thomsson o Linn upp mig så åkte vi ut o åkte en sväng :) Bogserade Emma från Lottefors till statoil för hennes bil hade lagt av, senare på kvällen bogserade vi henne tillbaka till Arbrå :p

Blev sittandes på statoil ett bra tag, till slut gav vi alla upp o åkte hem ist :) Thomsson följde med hit så skulle vi kika på en film, men jag lyckades somna. Helt otroligt, med tanke på att det är alltid han som somnar först! haha :p
Vaknade runt 8 och låg o filosoferade, klockan 9 ringde alarmet så då väckte jag Thomsson, vilket tog sin tid. Haha! Käkade lite frukost då så skjutsade han mig till Milla. Följde med henne upp till Heden o hälsade på lärarna o lite folk :) Blev The i cafeterian också, känns som att det var 100års sedan man satt där o fikade! :) Det var mysigt!

Milla skjutsade hem mig efteråt, hann inte vara hemma länge så kom Thomsson, Linn o Malin o hämtade upp mig :) Skjutsade Linn o Malin till höjden så följde jag med Thomsson hem. Myste lite med Leo där, söta unge :)
Åkte o handlade åt hans mamma, sedan skjutsade han hem mig, så kom nyss hem :)

Nu ska jag bränna ut en skiva, sedan vänta på att mamma o Ubbe ska komma hem så jag får bilen. Då ska jag hämta, Linn, Malin o Thomsson på höjden sedan åker vi till Järvsö o är barnvakt i några timmar :) Mysigt! (:
Får se vad som händer när vi kommer hem, sådant som märks :)

Nu ska jag sätta lite fart så skivan kanske blir klar :p
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah.

SV: Så klart det. ^^ Hihi. <3

2010-01-22 @ 09:33:49
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0