24 Januari.

Hemma i tid för en gång skull, händer inte allt för ofta :p haha!

Igår spenderades kvällen med Linn :) Skjutsade runt på lite folk och hade det trevligt :) Träffade en massa trevligt folk. Malin fick vi även med oss ett tag, mysigt ;) Natten slutades på statoil med varmoboy o bullar :p Som vanligt ;)

Sov inte allt för länge idag iaf, vaknade vid halv 2 kanske :p Runt 3 stack jag upp till Malin o umgick med henne. Åkte ut efter ett tag, åkte till Max o käkade, träffade Fia för en ryk. Hämtade Patrik o Jennifer på Granberg o skjutsade ner dom på max, sen tillbaka upp till Granberg igen :P När vi hade gjort det hämtade jag mat på HG till broder o åkte med det till han. Lat som han är!

Skulle även hjälpa Milla med att köra en hyrbil till Söderhamn. Det var två st som skulle dit så hon skulle köra den ena o jag den andra. Kom inte så långt så fick vi vända. Niklas fick köra den till Söderhamn ist för dom skulle till Millas pappa. Så jag o Malin hämtade min bil på bilmetro o brummade iväg. Ställde oss på statoil o filosoferade ett tag. Gick in på kvantum o köpte lite godis sedan skjutsade jag hem henne. Fanns inte allt för mycket att göra på en söndag kväll så åkte hem ist.

Nu är jag hemma, har precis duschat så ska knäppa igång en film snart och lägga mig. Ska upp o jobba imorgon. 7-12. Man slösar inte bort hela dagen iaf :) Får se vad som händer resten av dagen sedan!

Tack Pullen för idag, du är bääst :) <3

Nu får det vara nog :)
Godnatt, Puss!


Grattis till min kusin Helena på 37års dagen :)

Kommentarer
Postat av: Blondiinbarro

kolla in och följ med bloglovin http://blondiinbarro.blogg.se/

2010-01-26 @ 17:55:59
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0