8 Januari.

Här var det dött :) Har varken haft ork eller lust att blogga dom senaste dagarna. Får skärpa mig lite på den fronten kanske :)

Blivit bilkurragömma nästan varje kväll den senaste veckan :p Trevligt det med :) Bidragit med sena nätter/tidiga mornar och sova halva dagarna :p haha!
Synd att det är så jävla kallt ute bara! Våran bil bara krånglar nu när det är så kallt, ganska värdelöst kan jag mena!

Nä, nu ska jag gå och roa mig med någonting annat och försöka få upp värmen i mitt rum. Svinkallt här inne! Mitt fönster är dåligt isolerat så kylan kryper in och tar över värmen från elementet. Det är rätt så jobbigt :p
Fick sova med två duntäcken inatt för det var så kallt :p Blir lite varmare om man har en sovkompis :) Höhö.

Nä, nog nu.
Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Hihi, så lite så! =))

2010-01-08 @ 21:12:19
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0