20 Juli.

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev någonting! Haha :p Jobbar mest, försöker hinna träffa så många vänner som möjlig därimellan, vilket bidrar med sena nätter, jobb o alldeles för lite sömn! Men vafan, man lever bara en gång ;)

Helgen har vart mysig iaf :) Jobbade på OK i Bollnäs på Fredagen, 14.00-22.15, efter det åkte jag direkt upp till Linnsan o umgick med henne :) Var ut o kikade lite med Tommy också, ovanligt mycket folk ute :) Träffade även på Emil o Erik, det var ju inte igår om man säger så, så det var jättetrevligt! :)

Lördagen var det också jobb, dubbelpass. Först 11.00-16.00 på Parken, lunch då. Efter det åkte jag och hämtade upp Mattias direkt så åkte vi ut till Lottefors och grillade med familjen där :) Vi var 12 pers, så pappa o Eva hade dukat upp långbord ute :) Myspys :D

Åkte från Lottefors vid 8 något tag, skjutsade iväg brorsan på fest sen åkte jag ut till Sibo en sväng, hälsade på Ulla och Swempa som var här. Åkte inåt Bollnäs igen vid halv 10, började jobba 10 :p Hade dock inte så mycket folk eftersom det var skumtranan. Plus att det började blåsa så inåt helvete och regna, så då är ju parken inte direkt det första valet att gå till :p Var jag o Frida kvar och jobbade till slut, men jag hade otroligt trevligt ändå :) Tur man trivs med jobbarkompisarna ;) Hihi.

Slutade vid halv 3, så åkte till Statoil och träffade Jessie o Hannah då :) Efter ett tag kom även Thomsson o Kneg, som fråga om jag kunde skjutsa hem dom, självklart kunde ja ju det :) Men vi blev ju kvar ett tag ändå, dom skulle ju äta och ha sig ;p Precis när vi skulle åka kom Fredrika o Annso, så skjutsade dom till ren innan jag skjutsade hem Kneg :p Thomsson följde med ut till Sibo och sov här med mig. Han slocknade efter typ 5 min, så jag låg och filosofera för mig själv :P haha!

Hoppade upp på Söndagen, gick ut och satte oss. Jag tog även ett dopp! Grymt skönt! Åkte in mot Bollnäs sen, hem till honom så han fick byta om, myste lite med Leo också :) Drog till Käcken och drack kaffe med honom o Leffe efter det, sen hem till Linn o Tommy :)
Louise o Snobbo kom efter ett tag dom också, då blev det glass o mys :) Bestämde att vi skulle åka o bada, dock inte jag eftersom mina badkläder låg i Sibo. Men dom fick i mig till slut iaf, i underkläderna! Haha :P Thomsson fick köra hem sen, eftersom jag satt i Sassas täcke! Haha. Åkte och köpte lite mat efter vi hade badat så åkte jag, Thomsson, Linn o Tommy upp på granberg och åt. Spelade lite kort och hade oss :) Sen blev det lite bus på kvällskvisten! :) Kom hem alldeles för sent, upp o jobba dubbelpass på Måndagen ;) Hihi.

Haft en otroligt mysig helg iaf, så tack mina sötnosar för det! :) <3

I veckan är det jobb som gäller, som vanligt. Jag och Mamma kikade lite på mitt schema o ändra några dagar, så imorogn är jag ledig! Skönt! Har en massa sömn att ta igen, så det blir underbart! :) Resten av veckan jobbar jag i Söderhamn, så lånar Ulla o Swempas lägenhet och bor där :)

Nu blev det såhär onödigt långt, men i don't give a fuck ;) Hihi.
På återseende, nått tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0