23 Juli.

Ja, inte fan blir uppdateringen nå mycket bättre men! Finns inte så himla mycket att skriva om just nu heller, då jag jobbar mest. Är dock i Söderhamn och jobbar nu. Blir kvar här tills på Söndag, då kommer nog mamma o Ubbe och hämtar mig när jag slutar :) Till veckan blir det lite jobb i Bollnäs men nästa helg blir det Söderhamn igen! Det är ju typiskt att man jobbar i Söderhamn dom helgerna det händer mest i Bollnäs. Yran den här helgen - Summer Meet nästa helg! Men nästa helg får jag iaf ha volvon, för crusingen tänker jag inte missa ;) Hehe.

Nu ska jag ta och göra kväller om jag kan för grannarna som poppar usel musik högt som fan. Tyvärr så är det inte så ljudlöst i dom här lägenheterna. Glad att jag inte sover inne i lilla rummet iaf, det är liksom precis bredvid grannlägenheten. Hua! Imorgon o på Söndag jobbar jag öppning med Ramona, det ska bli spännande :) Har inte jobbat öppning sen i Februari när jag gick upplärningsveckan med Ulla! Men det ska nog gå bra hoppas jag :)

Ska sluta babbla nu och knäppa igång vänner!
Puss!


Jag saknar Linn, tvillingarna o Louise nå grymt mycket!!
Mina andra sötnosar också, självklart!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi saknar dig också! <3

2010-07-26 @ 12:33:08
URL: http://louisesvardh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0