16 Juni.

Var längesedan jag skrev någonting tycker jag, har mest vart bilder o så :)

Igår var jag på min första bilbingo någonsin! Haha :) Jag, Louise o Linn åkte till Arbrå för att spela lite. Jag hade turen att vinna 500 kr (: Louise säger att det är nybörjartur, jag säger att det är skillat ;) Haha! Självklart bjöd jag på glass när vi kom tillbaka till Bollnäs :)

Sov i Lottefors i Måndags, eftersom jag var ledig igår. Myste o kikade på tv med pappa :) Jessie, Fredrika o Niklas kom ut en sväng och sa hej dom med :) Trevligt :D Igår var Louise snäll och kom o hämtade mig där ute, så åkte vi hem till mig och fixa lite, sen tog vi en glass och vänta på att Linn skulle höra av sig :) Åkte upp till henne efter ett tag och spela en omgång kort med henne o Tommy :) Åkte och fixa lite sen, efter det begav vi oss till Arbrå som sagt (: Tog en sväng inne i Bollnäs när vi kom tillbaka också. Träffade Jessie & Fredrika en sväng, alltid lika trevligt! :) Hejade även på Fia, det var ju ett tag sedan :) Hem o la sig sen. :)

Idag hoppade jag upp klockan 7 och åkte o jobbade i Söderhamn. Eller "stökar till" som gubbarna så fint säger även fast det är jag som städar! :p Haha! Roliga dom :) När jag kom hem igen slocknade jag i sängen en sväng, kikat på film och städat ihop lite. Nu sitter jag i handduken, har precis kommit ur duschen :) Ska klä på mig och fixa lite, sen får vi se vad som händer :) Kanske ska träffa min saknade Amanda iaf, det hoppas jag på! (: Längesen nu :(

Näe, nu ska jag ge mig och gå å klä på mig lite.
Puss o på återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0