28 Juni.

Ja, det här blir ju inte bättre om man säger så!

Midsommar har varit, var hos pappa o käkade tårta på midsommaraftons förmiddagen, vi och Evas barn. Mysigt :) Åkte hemåt, här hemma hade vi främmande av Ubbes komipsar från Uppsala. Knygen hade även sin son Robin med :) Det blev lite Cadillacåkning också, jag fick självklart köra då alla andra hade drukigt. Ubbe vela visa vårat hus ute i Sibo, så man fick ju ställa upp o köra en sväng. Klagar inte, jag vill flytta nu! :) Får inte nog av att vara där ute vid huset, helt underbart! Tror inte mamma o Ubbe kommer bli av med mig på några år ;) Haha! När vi kom hem öppnade jag en cider och mös. Fredrika kom och hämtade mig på kvällskvisten, fick även med oss Robin :) Så vi åkte ut till henne i Sjörgrå och mös vidare, badade tunna, drack skumpa, prata en massa och hade allmänt trevligt :) Blev första doppet för iår också, då jag och Robin tyckte det var varmt i tunnan så vi sprang ner till sjön och slängde oss i ;D Blev vidare ut till Näset på natten där folk satt vid en eld och myste. Blev att Robin och Jag sov kvar där ute, så vi lånade norskarnas stuga och trängde ner oss alla 3 i en dubbelsäng (:

Lördagen var ganska lugn, gubbarna vela ju åka Cadillac igen, så denna gång bar det av till Söderhamn då Becke skulle träffa nån gammal flamma. Dom tog en varsin öl på dragonen. Jag och Robin satt och kollade på! Haha. Åkte genom Glössbo/Rengsjö/Växbo hem. I Växbo bytte vi så Robin fick köra hem :) Skönt att sitta bredvid också! Haha. Kvällen spenderades med Hannah, åkte och hälsade på Clas o Badis som satt och drack. Blev tv-tittande, en massa skitsnack och mys där ute. Kom hem runt halv 5 på morgonen?! :p Trevligt det :)

Söndagen spenderades i sängen, heeela dagen! Eller.. Skjutsade hem bror o köpte glass, det var den enda gången jag visade mig ute tror jag. Haha!

Upp och jobbade imorse, på Forsells i Bns som vanligt. Efter jobbet svängde jag in på Max och köpte med mig lite lunch hem - var grymt sugen på det så det fick följa med hem! Blev duschen när jag hade ätit upp, sen vänta på att klockan skulle gå. Cyklade och jobbade ännu ett pass klockan 2, då på OK i Bns. När man väl jobbar i Bns för en gång skull, då är det ingen som kommer in och säger hej :P haha! Jobbade med Eva ikväll, alltid lika trevligt :) Slutade runt halv 11, så cyklade hem då.

Nu sitter jag här och drygar mig. Ska lägga ifrån mig datorn alldeles strax och knäppa igång en film och sova. Upp o jobba imorgon igen. Fast, det var ju inget ovanligt. Jobbar tills nästa Måndag, så nästa vecka är jag ledig Tisdag, Torsdag o Söndag tror jag det är (?!) Sen sätter mitt schema igång.. Yeeeey. Eller kanske inte :P Får hoppas på att jag inte blir sjuk bara, då är jag köööööörd. Men har ju utlandsresan att tänka på, då funkar allting ;) Då kan jag jobba hela dygnen runt. Att få åka iväg med Jessie, Nicke o Danne är det som lockar mest på hela sommaren. 2 veckor i Turkiet - kan inte bli bättre!

Näe, nu ska jag ge mig, känner själv hur drygt det här börjar bli!
Puss o Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0