9 Juni.

Har varken haft tid eller ork att blogga, just so you know! Jobbar o står i, umgås med vännerna så mycket jag kan och letar hus för fullt! Ja, ni hörde rätt. Varpnäsvägen ska nu bli ett minne blott, Hoppas vi ;) Dock så hoppas jag att det är sista gången jag flyttar med Mamma & Ubbe! Måste ju snart hitta mig ett eget litet krypin! Men som sagt - måste ju ha ett fast jobb o bra inkomst. Vill ju kunna överleva också (: Men det får bli till hösten. Har ju utomlandsresan att tänka på just nu, Åååh. Längtar som en tok, kommer bli två helt underbara veckor med 3 helt underbara personer! :) Nu är det bara 10 veckor o 3 dagar kvar! Nedräkning pågår (; Haha!

Nu tänker jag iaf inte skriva så mycket mer, klockan ringer halv 6 imorgon. Jobbar på invigningen på Willy's. Jobbar med Frida, så har iaf någon jag känner :) Skönt! Jobbar 7-14 imorgon, så efter det blir det hem, slänga sig i duschen, slänga om kläder och sen klockan 5 ska vi vara i Söräng för att fira Kusin som tar studenten imorgon! Jag är så stolt över henne :) Ska även försöka hinna gratta min söta Chrille & Självklart Erik! O en massa andra söta studenter! Får se hur det lyckas (:

Näe, nu blir det film o sova!
Nattinatti (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0