-

Låg kvar i sängen till klockan 12 idag, sedan gick jag ut med Sassa :) Fastande framför "Pappas flicka" , en gammal tvserie från 97 tror jag den är? Kommer igång den iaf :D Lite roligt faktiskt (:

Efter jag hade vart ut med Sassa gick jag upp till sängen igen o la mig, otroligt skönt :) Malin o Milla kom förbi runt halv 4 typ, så tog vi en cigg sen käkade jag lite. Parkera oss i soffan och kikade lite på tv. Vid 5 stack vi ner på bolaget en sväng, sen skjutsade vi hem Malin. Jag o Milla drog oss mot Bergvik en sväng (: Malin skulle till Johanna hon ;p Var där ett tag, runt 7 åkte vi tillbaka till Bollnäs. In på kvantum då o köpte lite gotta :) Träffade även Karina o Tessan så blev lite snack då. Hem till Milla sen o packade upp allting. Efter en stund dök Malin o Danne upp, sen kom även Erik så vi bänkade oss framför tvn o Bandy! Gick dock inte så himla bra för Bollnäs :( Men vi tar nya tag på Torsdag! :D Jag o Malin bestämde oss även för att kanske gå på Söndagens hemmamatch :D Härligt ! :D

En stund innan bandyn tog slut dök även storebror upp, dryg som vanligt ;) Hihi. Thomsson hörde även av sig, så gick ut och träffade han en sväng, så träffade jag även på Jessica ute på parkeringen :) In igen men blev inte kvar så länge. Malin stumpan vela åka hem, så hon skjutsade mig o Erik till Ren (: Nu sitter jag här, funderar på att knäppa igång en film o se om Kalle hör av sig, annars blir det sova :) Om jag inte lyckas somna innan då! Haha (:

Imorgon ska jag sova ett tag iaf, eftersom jag ska jobba :) Efter jobbet kanske det blir utgång med brudarna, får se om jag orkar :) hehe.

Näe, nu ska jag byta om till myskläder o knäppa igång en film :)
Puss o Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: JA, gör det! Bra grejer ju :)

Jo, bara bra med oss också! <3

2010-03-10 @ 08:05:25
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0