-

Ja, då var man hemma igen :) Har vart hemma ett tag, men ändå :p haha!

Gick bra på jobbet idag också, inte så mycket folk idag heller :p Men det är ju inte så konstigt när det är Söndag heller men :) Kan ju inte påstå att jag blev särskilt populär jag när jag stod o jubla när jag hade fått reda på att Bollnäs spöa Sandviken :p Stod ett Brobergsfan framför mig då! Haha Oups (A) HAHA.

Var klar kvart över 9 idag, skjutsade hem Ulla då :) Hade även satt i motorvärmaren så hade varm o skön bil när jag skulle åka hem :) Svängde in till Yohanna en sväng då o tog en cigg med henne när jag var påväg hem också :)

Nu ska jag knäppa igång en film o sova. Ska upp kvart i 7 imorgon o skjutsa Mamma o Ubbe till jobbet eftersom båda dom ska till Gävle på möte o jag vet inte om jag ska till Forsells o städa(?) Så tänkte att det var likabra att jag har bilen så jag kommer hem till hunden om jag ska iväg :p Annars blir det hem o lägga sig en stund till och om det är bra väder tar jag nog med mig Sassa ut i skogen o tar en promenad :) Kanske åka ut till Kerstin om hon är hemma? Aja, märks hur vädret är :) Hoppas på fint iaf!

Nu får det vara nog:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0