1 Mars.

Ja, har blivit väldigt dåligt uppdat. nu :p Dels har min dator dött, å har inte orkat bloggat på mammas dator så :p Men nu så får det bli ett litet inlägg.

I Fredags var jag ut till Ida i Rengsjö o tog en promenad med henne o Sassa :) Mycket trevligt! Åkte hem runt 2, somnade en sväng sedan hämtade jag Hannah på jobbet så åkte vi o handla lite. Hem o packa upp allting sedan iväg o skjutsa Bäsen, Lindblom, Thure, Frida, Erica o lite annat folk som skulle ner på Tuppz :) Plockade upp Linn o Tommy när jag var klar så åkte vi hit o jag lagade mat :) Var uppskattat tror jag ;p Skjutsade hem dom så kom Malin, Danne, Yohanna o Simon hit :) Åkte ut en sväng också :) Skjutsade lite folk på natten, sen hem o sov :)

Lördagen blev det fest o fira Rocky som fyllde 20 :) Blev hemma hos Milla före Tranan med massa trevligt folk :) Kvällen slutade dock ganska tidigt för mig, Yohanna o Simon :) Åkte på max o käka sedan hem :) Då stupade jag i säng o somnade nästan direkt :)

Söndagen blev ganska lung. Mamma, Ubbe o Mattias plockade in ved som dom hade hämtat o jag skottade av växthuset o vedboden :p Åkte upp till Linn på kvällen o spelade bingolotto :) Dock missade vi första spelet :P haha!

Idag har jag jobbat på Forsells i Bns :) Jobbade förra Måndagen också, men dom har öppethus imorgon så dom vela att jag skulle komma o städa av lite :) Även Anders o Filip var i Bns idag :) Slutade runt 12 så pappa skjutsade hem mig då. Slocknade i soffan o sov i nån timme :p Vaknade inte ens av telefonen :p haha! Helt slut.
Annars har det bara varit lungt. Får se om man sticker till Milla en sväng o träffar dom :) Om jag får låna bilen såklart :p hihi.

Imorgon ska jag till Söderhamn o städa, Forsells då också :) När jag slutat ska jag ner på stan/elgiganten o kika på bärbar dator som min pappa ska vara snäll o betala åt mig så ska jag betala tillbaka till honom varje månad :) Är i ganska stort behov av en dator nu när min har dött. Ganska jobbigt o tråkigt! Skönt att få en bärbar dock :) Jag är ganska less på min statoinära :p haha.


Näe, nu ska jag gå å fråga mamma om jag får låna bilen :p
Puss!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst! Ha en bra dag!

2010-03-03 @ 10:53:44
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0