11 Mars.

Ja, igår blev det jobb på OKQ8 här i Bollnäs :) 14.00-22.15. Jobbade med Lina :) Mycket trevligt och det gick jättebra! Var nästan roligare att jobba i Bollnäs för då kommer det iaf in folk man känner :p hehe. Promenerade hem när jag hade slutat o det första man fick göra när man kom hem var att hjälpa mamma o Ubbe att skotta för all snö på taket hade rasat så det var snö nästan upp till grindarna. Var klar runt kvart över 11, så gick in o tog en macka då sen blev det sängen o film :) Somnade ganska fort också, helt slut :p haha.

Vaknade runt halv 11 idag, men låg kvar i sängen o slappa lite :) Har nästan nyss klivit upp o klätt på mig. Ska nog tvätta håret en sväng, det är smutsigt även fast jag duschade igår :s Konstigt, men så är det alltid.. Ganska drygt :p

Får se vad som händer idag, har ingenting planerat iaf :) Får se om jag ska med pappa o Mattias o hjälpa faster att flytta.. Har inte hört någonting iaf, så får väl se :p hehe.

Näe, nu ska jag gå ner o fixa lite.
Puss!


Grattis till Matte som fyller 20 år idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0