12 Mars.

Godmorgon :) Självklart är det jättefint väder, bara för att jag ska jobba! Fan vad less jag blir.. Kommer ju inte få se solen någonting idag nästan :( Jobbar på OK i Söderhamn idag, 13.00 - 21-15. Så Näe, någon sol kommer jag då inte få se :(

Igår kom Mamma o Ubbe hem lite tidigare än planerat, så jag o Ubbe åkte ut till Forsells o fixade färgen till badrummet, även mer takfärg o oljefärg. Lite lister o sådant :) När vi kom hem fixade han listerna inne i badrummet och sedan åkte jag o hämtade lite mer. Jag o Mamma bestämmde att vi skulle äta Pizza :) Efter jag hade ätit kom Hannah och Jessi hit och snackade lite :) Var ute med hunden som hade lite damp :p När dom gick satte jag fart inne i badrummet. Målade taket vitt o grundade väggarna. Så nu jävlar är det vitt där inne kan jag säga! Nästan så man blir bländad :)

När jag var klar inne på badrummet satte jag fart och städade mitt rum lite grann, så kom Thomsson förbi på en kopp kaffe. När han åkte igen gick jag upp till datorn. Muppade mig med Hannah, Jessi o Cissi på msn, sjuka vi! Haha.

Blev film till slut o försöka sova, som inte gick allt för bra. Förut har jag inte haft nå problem att somna till film, nu är det nästan omöjligt.. Konstigt :p hehe.

Jaja, nu ska jag gå ner och släppa ut hunden, göra mig klar och äta lite frukost. Mamma kommer hem runt 12, så då blir det att åka till Söderhamn och jobba. Fick låna bilen också, väldigt snällt tycker jag :)

Uppdat. kanske mer när jag kommer hem, annars blir det imorgon :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Mihihih, vi är alltid mupp. ;) <3

2010-03-12 @ 17:36:20
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0