15 Mars.

Det är otroligt roligt med sömnproblem vill jag mena.. Kan knappt sova nu förtiden.. Igår kom jag hem runt elva - halv tolv tiden, men somnade inte förens halv 8-8 imorse (söndag), klev upp vid halv 3. Kommer inte ens ihåg att jag sovit någonting däremellan? Slumrade säkert till någongång ibland, men vet att jag kolla på klockan nästan varje timme iaf. Ändå var jag pigg hela dagen, blev trött framåt kvällen så la mig i tid o skulle sova. Men vad händer? Jo, klockan blir över 11-12 snåret, då blir man pigg igen! Självklart... Ska upp om drygt 5 timmar o jobba, känns väldigt lockande vill jag mena.. Får knäppa av datorn och försöka igen helt enkelt, kan ju aldrig somna till film längre. Undrar om det är för att jag har bärbar så jag kan stänga av om jag vill ? Annars var jag ju tvungen att kliva upp.. Menmen, nu ska jag försöka sova igen. Less på det här nu.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0