17 Mars.

Ja, idag var det meningen att jag skulle iväg till Söderhamn o jobba på Fosell's. Men duktig som jag är knäppte jag av väckarklockan :) Tur att jag inte har något schema så jag får komma o gå som jag vill, så jag ska åka dit imorgon ist :p

Blev lunch på stan idag med M&M :) Mysigt ;p Sprang runt o kikade lite också, det är inge roligt när man är utan pengar men ändå :p Tur att vi inte gick in i en skoraffär, då hade det blivit jobbigt :p Stack hem till Milla efter det för hon skulle fixa en massa papper. När hon var klar skjutsade vi upp Mallan till Granberg så åkte jag, Milla o Mattias hem till oss på Ren för vi skulle fika eftersom mamma fyller år :)

Mattias o Milla ligger i soffan just nu tror jag, om dom inte har åkt? :p Men då borde hon ha kommit upp o sagt hejdå ;) Hoppas jag! Haha. Själv har jag städat mitt rum, så nu kommer man ju iaf in hit :p Det var så otroligt dammigt o skräpigt här inne. Iaf nu när jag pysslar på inne i badrummet, då dras allt med in hit :p haha.

Näe, nu ska jag roa mig med någonting annat.
Får se om Ida kommer hit ikväll :) Hoppas ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0