18 Mars.

Ja, fick inte alls så mycket sömn inatt, som vanligt.. Hoppade upp kvart i 7 och gjorde mig klar och fixade några mackor. Tjugo i 8 gick bussen till Söderhamn, framme vid kvart över kanske.. Började med lite choklad o snack med grabbarna :) Micke har kastat grejer på mig hela dagen också, dumma han :p haha!

Tog 5i ett bussen hem, hann inte vara hemma länge så kom Malin :) Jag började göra lite tårta o hon satt o åt Ben&Jerrys. Själv har jag aldrig smakat det :p haha! Milla kom efter ett tag också, trevligt :) Gjorde klart tårtan så diskade jag ihop lite. Jag o Mallan tog en varsin bil o åkte till älskade Yohanna! :) (vilket vi kom på att det var gaaaanska onödigt att ta varsin bil när vi var framme) Men det är jag o Malin i ett nötskal :) Mycket trevligt att vara där ute, massa prat o skratt, som vanligt med dom där två :) Simon fixade även blinkersglaset på våran bil, så nu är det helt :D Eller, vi köpte nya av honom som han hade hemma, så han bytte hela grejen. Men det är ju bra iaf, nu är det helt o fint (:

Runt halv 6 åkte vi in till Bollnäs igen o då följde även Yohanna med :) Malin åkte upp o lämnade bilen så jag o Y hämtade upp henne. Lite roligt att vi låg före henne fast hon åkte före oss från Y :p Men hon var tvungen att svänga av för att leta mobilen, så det var ju inte så konstigt :p Lite roligt bara :) Åkte hem hit efter det o käkade tårta :) Mums! Sen gick vi upp, Mallan la sig i sängen, Jag letade musik på datorn o Yohanna sa vad jag skulle ladda ner :p La över musik på min telefon från datorn som vi sen skickade över till Y's mobil (:

Runt tjugo i 8 skjutsade vi ut Y till Glössbo igen. Tog en ryk där sen begav jag o Mallan oss in till Bns igen (: Blev ett stopp på Statoil då, träffade Thomsson en sväng o rykte lite. Fan det är nog enda vi gör om dagarna! hahaha.
Skjutsade sen Mallan till D, o nu ligger jag hemma i min säng. Ska nog trycka igång en film eller så. Är faktiskt ganska trött :)

Imorgon är det Fredag, o det innebär att det är helg :) Får se vad som händer ihelgen, Kalas blir det iaf imorgon hos bästa Y o ska även försöka hinna träffa Ida :) Men ja, sådant som märks imorgon :)

Nu ska jag ta o fylla på min vattenflaska, börjar bli ganska törstig.
Puss! :)


E, vi finns här o stöttar dig vad som än händer, du är en del av oss - av mig! Du var min första riktiga kompis, den som alltid stöttade, den man alltid skrattade med o den som alltid lyssnade. I 18 år har vi haft varandra, o jag hoppas att det varar livet ut. Jag älskar dig och kommer alltid att finnas vid din sida. Dag som natt, 24timmar om dygnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0