24 Mars.

Sov rätt så länge idag, otroligt skönt :) Hoppade in i duschen när jag hade legat o dragit mig ett tag, sen dess har jag städat lite på toa, eftersom vi ska upp med grejerna idag :) Så otroligt skönt att det är klart nu :) Tänkte sno bilen imorgon o åka ut till Dollar o köpa lite grejer in dit :) Får se om jag kanske drar med mig Linn om hon vill :)

Nu väntar jag på att mamma o Ubbe ska komma hem, så ska jag åka upp till Linn o baka muffins med henne :) haha :) Roligt :D
Får se vad som händer resten av kvällen :)
Imorgon kommer lönen, o det är så skönt :) Har lite skulder att betala ut, men får ju lön från både Forsells o OKQ8 så jag klarar mig iaf (:

Näe, nu ska jag sluta babbla,
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0