26 Mars.

Hoppade upp i tid idag :) Riktigt skönt.
Skjutsade ner mamma o ubbe på jobbet, så åkte jag till bolaget o inhandla lite gott tills imorgon sen till Åhlens o köpte en ny almencka :) Hämtade upp mamma o ubbe sen så åkte vi ut till Dollar, där blev det en hårborste, hårsnoddar, 4 ljuslyktor till badrummet och en förvaringsbox som jag ska ha på toa :)
Åkte ner till Forsells o köpte hyllplan efter det, pratade även lite med pappa :)

Skjutsade tillbaka dom till jobbet så åkte jag ut till Karlssons för mamma hade kommit på att hon skulle ha essens därifrån, så köpte jag även en väska o en ny plånbok då min har gått sönder :)
Blev hem sen o fixa lite, halv 3 hämtade jag mamma o ubbe så åkte vi och handlade.

Blev en ryk med Milla när jag kom hem så kikade hon på badrummet, sen blev lite lite prat :) Hon har precis åkt o jag ska ta o hoppa i duschen tror jag.

Får se vad som händer ikväll, tror det blir bakning med Linn om hon hör av sig :) Hoppas det då ;)
Jaja, uppdat. kanske mer sen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0