27 Mars.

Har legat o kikat på Vampire Diaries sen jag vaknade, det är så himla bra! Hittade även avsnitt 8-14 så har kikat till avsnitt 12 nu :) Ska ta ut Sassa så hon får kissa lite sen ska jag höra med Fredrika när hon tänker dyka upp :)

Igår kom Mattias o Milla hit o grillade med oss, även Erik kom över :) Hade trevligt här hemma. Runt 9 åkte jag upp till Linn där hon o Emelie var :) Åkte ner på hemköp för Linn hade glömt handla margarin. Hem till henne igen å så börja vi baka :) Dumlekakor blev det igår, grymt goda blev dom :)

Åkte o skjutsa Markus, Patrik o Jennifer vid elva, sen stack jag, Linn, Odde o Jonathan till Alfta för att kolla om det var något drag på wärdshuset. Skjutsade någon brud till Runemo sen åkte vi till Bollnäs igen. Blev några varv där, skjutsade hem Gustav o Tobbo vid halv 2, sen skjutsade jag hem Linn å så åkte jag hem.

La mig i sängen då o kika på film. Kunde inte somna... Somnade runt 5 halv 6 kanske. Vaknade typ halv 1-1 idag, rätt så skönt.

Är även ensam hemma nu då mamma o Ubbe har åkt till Sundsvall för att se Nanne Grönwall. Inte så intressant tycker jag :p haha!

Näe, nu ska jag göra ett ryck o ta mig ur sängen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

2010-03-28 @ 16:10:52
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0