30 Mars.

Igår blev det jobb på OK i Söderhamn, 11.00 - 21.15. Kom inte iväg förens fem över halv så Yvonne skjutsade ner mig till Ulla så bytte jag om lite snabbt sen skjutsade Ulla ner mig till resecentrum till klockan 10 så tog jag bussen hem. Var hemma vid kvart i elva, la mig i sängen direkt då men somnade inte förens framåt tolv. Klockan ringde 04.45 imorse, klev upp kvart över o gjorde mig klar. Kvart i 6 kom pappa o hämta mig, så åkte med han till Forsells då. Jobbade 06.00 - 11.00 idag. Mamma o Ubbe hämtade mig när dom skulle hem på lunch, så la mig o kikade på film men slocknade direkt. Hade ställt klockan på 1 för att jag inte skulle sova förlänge, men den knäppte jag ju självklart av o vaknade 15.00 :)

Mamma o Ubbe kom hem vid kvart över, så jag tog bilen o åkte ut till Ulrika o fick lite massage då :) Underbart skönt då min rygg kråglar ovanligt mycket.. Åkte o köpte cigg efter det o nu är jag hemma igen.
Ska strax gå ner o äta sen åka till Jessica o Niklas. Prata av mig lite med Jessie, det behövs verkligen. Plus att det känns som att hon är den enda som riktigt förstår mig i vissa lägen då hon har vart med i så många år. Det tycker jag om :)

Nä, nu ska jag sluta babbla,
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om smycken?

Jättelätta villkor. Gå in på min blogg och kolla (A)

Gå in på kategorin ”tävlingar”.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-04-01 @ 10:05:19
Postat av: tessan

sv: aa, det hoppas vi med :( <3

2010-04-04 @ 15:17:00
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0