4 Mars.

Ja, inatt kom Hannah hit o snodde min säng ;) Mysigt värre :) Hon slocknade ganska fort, jag somnade väl runt 4-halv 5 kanske? Vaknade halv 10 o hoppade upp då och plockade ihop lite medans Hannah sov :p Gick ner o tog en dusch också :) Till slut lessnade jag på att hon sov så jag slängde en kudde på hennes fötter så då vaknade hon till liv iaf :) Blev lite frukost och så då. Sen satte jag igång och rev det sista tapeterna inne i badrummet medans Hannah nördade vid min dator :p Hon kom in o hjälpte mig sedan, så det gick fort att få bort det sista iaf :)
Diskade ihop lite också, och plockade ihop mer inne på rummet :p

Senare kom Thomsson o hämtade upp oss, så åkte till honom en sväng, sen ut till Hertsjö för han skulle skotta av husvagnen. Åkte in till Bns sen igen så skjutsade han hit oss så tog vi min bil till Max :) Jag o Hannah var lite sugen ;p Åkte tillbaka hit efter det, så kom Ante efter ett tag :D Jag började spackla lite i badrummet o dom låg i sängen o sjukade sig :p Blev klar med spacklingen iaf, så ska börja slipa imorgon :)

Ante åkte hem runt 8 och Hannah åkte för en stund sedan :p Nu ska jag plocka ihop lite här sedan lägga mig och kika på Glee :) Är redan trött, men sover ju så dåligt nu förtiden så det är inte så konstigt :p
Snygga blåmärken i armväcken har jag också efter blodprovningen. Ser ut som värsta knarkaren ju xD haha!

Näe, nu får det vara nog!
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Jag kan sno din säng lite oftare om du vill det. ;) Hihi. <3

2010-03-04 @ 23:31:53
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0