6 Mars.

Just nu ligger jag i sängen, har inte orkat klivit upp än. Har inte sovit så jävla bra inatt heller, vaknat hela tiden för oljefärgen jag måla med igår luktar så jäääkla starkt. Jobbigt som satan :p

Ja, igår hämtade Thomsson, Forslin o Hannah upp mig hemma. Åkte ner på stan o gick på Handelsbanken o Nordea. När grabbarna var klar på bankerna åkte vi till Max för dom vela käka :p Blev bara mozarellasticks för mig :) Åkte upp till Leffe efter det o drack lite kaffe. Eller, dom drack kaffe :p Runt kvart över 3 snodde jag Thomssons bil o skjutsade ner Hannah till jobbet :) Åkte tillbaka upp efter det å slängde mig i Leffes soffa. Blev kvar ett tag sedan åkte vi igen. Jag o Thomsson åkte hem till Linn o Odde en sväng där även Stefan var :p Runt 6 skjutsade han hem mig så käkade jag lite :) Åkte och skjutsade upp Markus till Granberg vid 7, sen hämtade jag upp Richard o Johan vid kiosken o skjutsade dom till Clas :p Åkte in på kvantum o köpte Brie ost till mamma o choklad åt mig själv efter det :)

Hem o börja slipa lite sen, så kom Malin förbi en sväng o tog en cigg :) Hon följde med upp efter det och efter en stund kom Thomsson också. Han slog sen ner vid datorn o skulle bränna ut skiva åt honom o så fick även Malin en :p Jag fortsatte att slipa o började måla toalettdörren o karmen :) Så nu är dom vit o fina :D

Efter ett tag stack vi, ner på statoil en sväng sen blev det runt runt :p Skönt att inte köra själv för en gång skull :) Plockade även upp Linn o Odde så åkte dom med ett tag, sen hoppade vi över i Stefans bil allihopa :p Dieselbussen ;p haha! Jag o Thomsson hoppade tillbaka till hans bil efter ett tag, så blev det något varv.

Linn o Odde kom tillbaka efter ett tag, så blev det något varv sen hem :) Kom väl hem runt 3-halv4 nått tag, så knäppte igång en film då o somna på typ direkten :) As skönt :)


Nu ska jag antingen gå ner o ta en dusch eller knäppa igång en film en stund. Skönt att ligga kvar i sängen så länge som möjligt eftersom jag ska iväg o jobba ikväll :p Idag blir det på OKQ8 så jag får ta bilen till Söderhamn :) Jävligt skönt måste jag säga, så slipper jag bussen :p Jobbar 16.00 - 21.15 idag så kommer hem innan tio iaf :) Får se vad som händer resten av kvällen :p Jobbar samma tider imrogon också :)

Nä, nu ska jag ge mig, nu blev det lite väl långt!
Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0