7 Mars.

Gick bra på jobbet igår, som vanligt. Det var inte så himla mycket folk som kom, men det gjorde inte så mycket :p hehe. Jag o Ulla var klar tio över 9, så jag skjutsade hem henne då och följde med in för min kusin Håkan och hans fru och barn var hemma från Falun. Blev kvar där en stund och snackade lite skit. Runt 10 åkte jag hemåt igen. Blev bara hem o byta om sen stack jag upp till Granberg och hämtade upp Ida, Matte, Jonny och Markus. Skjutsade grabbarna till Tuppz så åkte jag o Ida och hämtade Mattias, Magnusson, Leo o Linus på blomkransen och skjutsade dom till Tranan. Efter det åkte vi runt runt :) Hämtade även Hannah o Tina på Palladium o skjutsade hem dom :) Dom kan ju inte gå dom små stackrarna :D Skjutsade Jocke o Mathilda till Kilafors runt 1, när vi kom tillbaka hämta vi upp Pia o skjutsade hem henne, sen Jocke o sjuktsa han till Granberg :p Blev bara runt runt sen en sväng, men vi gav upp ganska fort för båda var så himla trött :p Skjutsade upp Ida till Jocke sen åkte jag hem o la mig :)
Somnade ganska fort då, helt slut.

Vaknade runt halv 12 idag, har legat i sängen sen dess. Ska kliva upp och göra mig klar nu, fixa en matlåda sen åka till Söderhamn för att jobba igen. Får se vad som händer när jag kommer hem, om det ens händer någonting :p Men det är sådant som märks liksom :)

Nu ska jag sätta lite fart,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0