8 Mars.

Ja, idag var det lite jobbigt att kliva upp kvart i 7. Hade bara sovit i typ 4 timmar då.. Skjutsade iaf ner mamma o Ubbe till jobbet sedan åkte jag hem o la mig igen. Knäppte igång New Moon och slocknade direkt. Vaknde runt halv 12 och var helt död. Skulle ta ut Sassa så hon fick kissa, då ringde Malin o fråga om hon fick komma förbi på en cigg :) När hon kom bestämde vi oss för att ta en promenad ut i skogen med Sassa så hon lämnade sin bil här så tog vi våran så Sassa fick plats :p Åkte ut till Lottefors o ställde bilen hos pappa så gick vi upp i skogen :) Så otroligt skönt det är ute nu! Känns verkligen att det börjar bli vår. Rasar snö gör det hela tiden också, mys ;p

Kom hem runt halv 2-2 typ, Mallan åkte iväg till Nathalie o jag ställde mig och diskade. Blev klar för en stund sedan o nu sitter jag i sängen :) Funderar på att slänga mig i duschen nu snart o sen byta sängkläder. Det skulle nog typ behövas :) Får se vad som händer resten av dagen. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0