9 Mars.

Ja, igår blev det en tripp till Linnsan. Skjutsade henne o handlade, åkte upp med matvarorna o plockade upp det sen åkte vi till Statoil så hon fick köpa en sallad så åkte vi hit så jag fick käka och hon åt sin sallad :P hehe.

Åkte tillbaka upp till henne igen o kikade på Män som hatar kvinnor för hon hade aldrig sett den. När vi hade kikat klart på den tröck vi igång Luftslottet som sprängdes, för den hade jag aldrig sett :p hehe

Tog ett varv när vi hade kikat klart, men det var otroligt dött. Ändå har dom sportlov :p Dödare än vanligt var det så det var ganska värdelöst att vara ute. Skjutsade hem Linnsan så åkte jag hem. La mig o kikade på film då och slocknade rätt så fort.

Vaknade runt 10 idag, helt värdelöst.. Men sover inte så bra nu förtiden. Visserligen är det bra att kliva upp tidigt och inte sova bort hela dagen plus att jag är trött rätt så tidigt på kvällen, men vafan.. Alla andra sover ju när jag är vaken så det är ju helt värdelöst :p hahaha!

Dom ringde även från OKQ8 i Bollnäs idag, och jag ska dit och jobba redan imorgon :D Spännande! Jobbar 14.00 - 22.15 då. Tur att det är i Bollnäs iaf så är det bara att promenera hem :) Är så otroligt skönt att få jobba lite. Ska även prata med Anders o kika om jag får jobba varje vecka på Forsells också, eftersom det börjar bli vår o det kommer mer folk. Men ja, vi får väl se hur det blir :)

Näe, nu ska jag gå ner och ta ut Sassa så hon får kissa lite, sedan slänga i mig någonting att äta.
Puss :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Fan va roligt att du får jobba gumman :)

Allt bra annars? <3

2010-03-09 @ 16:31:51
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0