1 Maj.

Jaha, då var det ny månad! Inte bloggat på ett bra tag, har varken ork eller lust..
Tror jag ska åka upp till pappa och snatta med mig Photoshop och göra om bloggen lite..
Just nu är den himla tråkig! Hehe.

Valborg spenderades med bästa Linn! Skjutsade runt på Ubbe, Mamma, Lasse o Anna i Cadillacen. Även Linn var med! Sen skulle dom av här hemma så jag o Linn tog cadillacen på en egen runda! :) Åkte hem o bytta bil sen å skjutsade folk. Blev ute rätt så länge, så somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Får se vad som händer idag, har ingenting planerat iaf, är sjukt tråkigt väder också..
Menmen. Får väl se till att hitta på nå :)

Nu ska jag göra annat faktiskt, Puss!




Guldklimpen :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Tror jag mötte dig igår, eller de va iaf en såndär bil ;)

2010-05-01 @ 17:19:02
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0