14 Maj.

Blir en liten snabbuppdatering nu :)

I Onsdags blev det jobb på morgonen, bolaget efter jobbet sen hem och duscha. Till Jessie sen där det var kalas, massa trevligt folk (: Senare på kvällen gick vi till Martin på blomkransen och fortsatte festa. Mallan var snäll och skjutsade ner oss på tranan :) Mycket folk på tranan också, rätt så trevligt även fast jag inte tycker om när det är mycket folk! :p haha. Thomsson var snäll och skjutsade hem mig, Fredrika och Evve hit så sov dom hos mig (:

Igår, Torsdag vaknade jag runt halv 2! Haha. Då hade redan Fredrika och Evve dragit :p hehe. Låg och drog mig i sängen ett bra tag, sen kom Erik över en sväng :) Vid halv 5 - 5 kom Linn, Bäsen och Frida och kidnappade mig! Åkte och köpte lite glass sen åkte vi ut till Eriknäsbo där det var Crossträning. Mötte upp Thomsson o Odde där (: Åkte och käkade lite efter det, sen var vi ute på vift hela kvällen! Otroligt trevligt var det (: Kvällen slutade runt 2-halv 3 inatt, kommer inte riktigt ihåg.

Idag, Fredag ringde Yvonne från OK i Söderhamn och väckte mig, dom behövde mig nu Lördag - Söndag, så självklart ställer jag upp och jobbar lite (: Inte mig emot även fast det är helg. hehe! Mer pengar liksom ;) hihi. Nu har jag precis duschat och väntar på att Ida ska blir klar så ska jag hämta henne. Får se vad vi hittar på :) Massa mys och skitsnack blir det iaf! (:

Näe, nu ska jag sätta lite fart! Bilder från i Onsdags kommer upp senare idag eller imorgon :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Meeeh, käääft! ;)

2010-05-17 @ 19:53:10
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0