2 Maj.

Igår blev det Cadillac hela dagen!
Jag o Ubbe åkte och tvätta den vid 3-halv 4, efter det blev det åka runt runt :) Hämtade även upp Hannah en sväng så hon fick åka med :) Skjutsade hem henne sen så åkte vi hem och åt lite. Mamma hade varit snäll och lagat mat så det var nästan klart när vi kom hem :) Slängde i oss käk, sen gjorde oss klar. Runt 8 åkte jag och Ubbe upp till Lasse o Anna och skulle hämta dom, men blev kvar där en stund. Jag åkte hem och hämtade Mamma o även Linn som var hos oss så åkte vi upp också. Släppte av mamma sen åkte jag o Linn hem till henne så hon fick byta om. Hämtade upp gänget igen så blev det en liten sväng inne i Bollnäs, sen bar det av till Mohed där det var Rock/Blues kväll. Jag och Linn åkte in till Söderhamn och käkade på donken. Blev något varv inne i S-hamn också. Träffade på Kneg och Jocke på donken, så stod och prata med dom en stund.

Åkte tillbaka till Mohed runt halv 1 och hämtade upp gamlingarna igen :) Sen blev det hem! Släppte av Lasse o Anna först sen mamma o Ubbe. Jag och Linn tog oss en runda i Bns sen :) Gled runt och lyssnade på bra musik. Mysigt också eftersom vi hade filt med oss då Cadillacen blir ganska kall på kvällarna/nätterna. Träffade trevligt folk :)

När vi skulle åka hem smällde det till under bilen, så vi trodde avgassystemet hade rasat, så ringde Odde och Thomsson så kom dom och kikade. Men det var bara någonting (grenrörs bla bla bla. Haha!) som hade släppt och det var ganska fort fixat :) (det har släppt en gång förut också, o så är det inte tätt) Det är tur att man har dom pojkarna! Aldrig var så nervös i hela mitt liv! Trodde jag skulle få hjärtinfarkt där ett tag! När dom hade fixat det åkte jag hem direkt, och då började växeln knasa så gick varken att få i backen eller parkeringen. Bajs! Fick stänga av den och låta den stå över halva gården! Haha. Det gick att få i den idag när jag var ut och prova iaf, så bilen var förmodligen bara varm. Det var längesen den gått så mycket som den har gjort den här helgen, eftersom vi var ute i Fredags också! Hehe. Men tur att det inte var något allvarligare iaf :)


Idag får vi se vad som händer. Thomsson o Odde var nyss här på lite kaffe o en pratstund :)
Ska försöka ta o väcka Linnsan snart tror jag :)

Jaja, nu blev det ett lite långt inlägg, men det får ni leva med :)
Puss!



Bästa grabbarna pysslar med bilen!
Tack o lov att dom finns (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0