24 Maj.

Ja, det har varit lite dålig uppdatering nu igen ;) Haha! Drar igenom lite kort vad som har hänt då,

Fredag: Sängen hela dagen, sen blev det jobb från 17.30 - 02.00 :) Fortum hade sommarfest, så träffade på några få man kände (: Bla. Tina o Emil, min 4männing från Edsbyn (: Midnight Express spelade också, mycket bra :D Det var även lite Tisdagsnöjets underhållning :p Kom ifrån parken vid halv 3 kanske, åkte och hämtade upp Hannah då, så åkte vi hit :) Somnade runt halv 5, inte så skoj!

Lördagen: Hoppade upp vid 8, gjorde oss klar och åt frukost ute på altanen. Underbart! :) Mats kom och hämtade oss vid halv 10 kanske, senare än beräknat. Åkte till Lottefors och hämtade Luckad då, gjorde även lite baugetter där. Jag var lite busig och sprang och hoppade på Emil som låg och sov ;) Haha! Sedan bar det av till Bergby där det var bilutställning och sånt. Mycket trevligt o många fina bilar :) Åkte och käkade på en Pizzeria i Norrsundet när vi var klar där, sen hem till någon som Luckas kände, sen vidare till en förfest längre bort i Norrsundet :) Där var det mycket trevligt folk! (: Blev kvar där ett bra tag, var tänkt att vi skulle tillbaka till Bergby sen på rockabilly, men det regnade så förfärligt så vi skjutsade dit lite folk sen åkte vi till Söderhamn ist (: Träffade även på mina brudar där! :) Åkte hemåt vid halv 2 kanske, skjutsade hem Luckas, sen åkte vi till Statoil och käkade. Hem med Mats efter det, sen skjutsade jag hem Hannah och åkte hem och sov (: Var ju meningen att jag skulle bort o sova, men den jäveln somna ju! :p haha!

Söndag: Vaknade runt 1 kanske, men stannade i sängen! :) Runt 3 åkte jag ut med Impalan till Mats, så tog mamma volvon så jag tog mig hem på något sätt ;) haha! Åkte in och köpte lite ostkrokar, sen hem till sängen igen sen spenderade jag hela kvällen där :)

Idag: Var iväg och jobbade några timmar, nu är jag hemma igen och har ingen aning om vad som händer :) Sånt som märks ;) Hihi.

Slänger upp lite bilder sen i Lördags också (: Enjoy!

.   .   

.  

.   .  

.   .  

.   .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0