6 Maj.

Mamma kom och väckte mig vid elva idag kanske, men låg och drog mig en stund iaf (: Bestämde med Louise att vi skulle ta en fika sen, så det var bara att hoppa upp och göra sig klar :) Runt ett kom hon och hämtade mig, så gick till NK då och åt en varsin räkmacka :) Jessie, Niklas o Danne kom förbi en sväng också så pratade lite med dom :) Vid halv 3 åkte gick vi därifrån. Åkte hem till henne och Robin då så jag fick kika på lägenheten (: Så himla mysig :D Robin kom hem efter ett tag - men försvann lika fort igen :p haha! När han kom tillbaka följde jag med dom till Coop och handlade lite, sen tillbaka till dom (: Satt i soffan och kikade på tv och pratade lite :) Jag slockna till en stund, trevlig som man är ;) HAHA! Men så kan det vara ^^

Åkte hem till mig vid halv 9, så käkade jag och Robin smörgåstårta (: Louise tål inte, så hon fick låta bli :p Stack iväg sen igen efter att ha kikat på lite kort och tagit en promenad med Sassa ner till åkern så hon fick leka av sig lite (: Hon blir ju så nöjd när det är pojkar med som kan kasta bollen långt :p haha! Åkte upp till Bollebergstoppen och kikade lite, jag knäppte även lite kort :p hehe. Blev en sväng till statoil efter det sen skjutsade dom hem mig :)

Fredrika kom förbi en sväng så fick jag kramas lite med henne och så fick jag en limpa cigg som hon hade köpt på båten :) Najs ;p hehe.
Nu ska jag lägga mig och kika på lite film. Upp imorgon och åka på begravning :/ Inte det roligaste som finns. Blir min 7 begravning på 10 år.. Har varit på fler begravningar än mamma, ganska illa! Men så kan det vara.
Ska förmodligen hinna träffa Yohanna imorgon, även Fredrika :) Sen får vi se vad som händer på kvällen! :) Hihi.

Näe, nu ska jag ge mig :)
PUSS!



Solnedgång - Louise och Robin :)



Bara för att jag inte fick lägga ut bilden,
gör jag det ändå ;) HAHA! Crusing -08

Kommentarer
Postat av: Louise

bara för att den bilden är snygg, det är tur att han inte läser bloggar ^^ hih..

2010-05-07 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0