9 Maj.

Nu när det är Söndag kan man ju dra igenom vad som har hänt i helgen (:

Fredag: Hannah kom hit på morgonen och drack lite kaffe innan vi åkte och köpte roser och begav oss till kyrkan. Begraving för Robban då, jobbigt men den var otroligt fin och det var mycket folk! Åkte och hämtade Ubbe efter vi var klar i kyrkan, sen begav vi oss hemåt. Satte oss i solen och myste då, sen ner till mammas jobb till halv 3 och lämnade av Sassa. Tog något varv och sen in och handlade lite. Hämtade Mattias också, så åkte vi hem och åt grillat (: Jag blev as sugen på grogg, (tror jag slog i huvudet någongång på dagen (; ) så jag peppade på Hannah :p haha! Malin kom förbi en stund hon också, sen skjutsade hon oss till Ica sen hem till Hannah där vi började svepa grogg ;p Det smakade ju som saft, asgott :) Louise kom även förbi och hälsade på och snacka lite :D Trevligt värre :) Klockan 1 fick vi för oss att åka ut till Växbo till Budda där det var fest :) Hade trevligt där! Hannah den lilla busen försvann så jag blev lämnad ensam där :P haha! Följde med E hem till honom och sov där ist :) Kom väl hem till honom vid halv 5 eller något :P Haha!

Lördag: Vaknade runt 10 kanske, men låg var i sängen i någon timme och pratade och slogs lite (: E hade rätt så ont i huvudet, och eftersom jag inte är så snäll måste jag ju slåss ;) Haha! Man ska inte svälja vatten i fel strupe och hosta samtidigt, då blir det blött i sängen! Hahaha! Stackars hunden som också låg i sängen fick vatten på sig :p Rena fontänen är vad jag är! Hahaha! Åkte in till Bollnäs vid 1 kanske? Så han släppte av mig hemma :) Åkte iväg med Malin o Danne sen och åt lite glass och snackade skit :) Släppte av dom, så drog jag mig upp mot Linn för att hjälpa henne med håret. Låg i sängen och pratade lite ett bra tag, sen när hon hoppade in i duschen slockade jag! haha. Patricia och Niklas kom förbi en sväng så tunnade Patte ut löshåret på Linn. När det var klart fixade jag hennes hår :) Hon bjöd mig på mat också, snäll som hon är :D Och guud vad gott det var! (:

Drog oss hemåt mig vid kvart i 7 så lånade hon en tunika och ett par skor av mig (: När hon åkte la jag mig i sängen och slocknade en timme :) Skönt! Bestämde med Hannah att vi skulle äta lite MAX mat så vi drog iväg vid halv 11 typ :) Blev några varv sen ;D haha! Det är så roligt med min lilla gris ;) Haha!
Kom hem vid 4 imorse, slocknade så fort jag la mig i sängen!

Idag, Söndag: Vaknade runt 2 idag, as skönt :) Nu pratar jag med Hannah i telefonen, dock är jag inte så social eftersom jag skriver här, men hon diskar hon också så :p Hehe.
Får se vad som händer idag, har ingenting planerat! :)

Näe, nu blev det här överdrivet långt,
Puss!

<3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Herregud Tess... Vad jag överansträngde min lilla hjärna med texten på din header... Texten kände jag igen, men innan jag fick dit melodin. HAHA^^

2010-05-10 @ 16:56:39
URL: http://unfamousestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0