12 Oktober.

Ja, mycket bättre blev det ju inte? Haha! Ska försöka..

Det händer inte allt för mycket i livet just nu? Hoppar ju på kryckor så på fronten att hitta på saker är ju väldigt dålig just nu. Blir mest bilåkande!

Igår var jag iaf till Gävle, Thomsson var snäll o följde med :) Skulle på intervju, men det var inställt så blir på Torsdag ist! Trevligt att dom inte kunde säga någonting före.. Fick ju iaf en liten roadtrip :) Efter det åkte vi till Söderhamn o fixade lite på varsit håll. Han på YA o jag på jobbet. (OKQ8) Efter det bestämde vi oss för att åka till Hudik o hälsa på Linn o Tommy :) Fick inte träffa Alice o Lea dock, men dom kommer ju förhoppninsvis hem snart, så då får vi kramas o pussa på dom små flickorna :) Tog väl en 2½ timme innan vi träffade dom så vi hoppade runt på sjukhuset o dryga, tog en varsin rullstol o åkte runt i kulverna o så! När vi träffade Linn o Tommy följde vi med dom o handlade lite, jag o Linn tog en glass o myste :) Trevligt att träffa dom, tycker dom kan komma hem nu!!! :)
Hem till Bollnäs sen, Thomsson hoppade av hemma o jag åkte hem till Sibo! Blev sängen o film då, slocknade innan klockan 11, skönt :)

Idag har det inte alls hänt mycket, legat i sängen och nött Vampire Diaries. Skönt att ta det lite lungt också. Vid 8 kom Fredrika o hämta mig, så åkte vi till Söderhamn o hämtade Mattias som kom med tåget! Upp till OK o handlade lite o prata med moster, sen skjutsade vi hem honom o tog en sväng :) Drygade oss som vanligt! Bra söt min Fru (:

Nu ligger jag i sängen igen, ska knäppa igång Vampire Diaries igen, o försöka sova :) Imorgon ska jag träffa min Jobbcoach, förmodligen sista gången? Höhö (;

Näe, Godnatt nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0