14 Oktober.

Hade ställt klockan på 12, men vaknade strax efter 10! Kunde inte somna om så hoppade upp då ist. Sitter vid mammas dator nu då min har gett upp.. Väldigt skojigt! Eller inte.. Skulle kunna gå å lägga mig igen, men inte då. Är trött hela tiden, men det kanske beror mycket på att man hoppar på kryckor också, det är ganska anstängande :P

Ska hoppa ner o in i duschen nu o göra mig klar. Ska in till Bollnäs o hämta Hannah sen bär det av till Gävle :) Får se hur det går idag då, hoppas på det bästa :) Resten av dagen är oplanerad, får väl se vad som händer :) Imorgon ska jag dock pierca mig igen, jippe. Vill tatuera mig också, men det får vänta :) Har ju inte så mycket pengar nu när jag är sjukskriven, men som tur är jobbade jag ju lite i september så får ju en liten slant nästa vecka :)

Näe, nu ska jag hoppa ner i duschen!
Puss o på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo :) hur gåre med foten? kan du köra bil och sådär? tänkte om du kunde skjusa mig lite imon ;) <3

2010-10-15 @ 19:14:56
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0