16 Oktober.

Min dator har ju gett upp som sagt, så kanske blir lite dåligt med uppdatering nu! Sitter iaf vid mammas nu :)

I Torsdags blev det som sagt Gävle, på arbetsintervju :) Gick bra tycker jag! Hannah följde ju även med som sällskap :) När jag var klar med intervjun åkte vi hemåt, svängde in hos mig en sväng, sa hej till pappa på jobbet och sedan hem till henne :p Kom även fram till att vi skulle mysdricka lite på kvällen, så Fredrika hängde även på :) Trevligt trevligt!

Igår piercade jag mig som sagt, igen! Hannah följde även med då :p Thomsson o Fredrika kom o hämtade upp oss igen för dom tog nått varv medans vi var inne på Glizz :) Åkte nått varv med dom igen, så släppte vi av Thomsson o vi andra åkte hem till Fredrika o åt lite, myste o kikade på film hela kvällen! Skönt att ta det lite lungt ibland :) På natten skjutsade hon in oss igen, upp till Granberg där min bil stod. Stod o pratade lite med Hannah så min bil fick värma upp sig lite ;p Sen åkte jag hemåt och sov!

Idag är det Lördag, och har ingen aning om vad som händer! Sånt som märks liksom :) Ingenting planerat iaf!

Näe, nu ska jag ta o hoppa in i duschen tror jag, eller lägga mig i sängen igen, har inte bestämt mig :)
Puss o på återseende!


Kommentarer
Postat av: manda

var har du piercat dig? :)

saknar dig, vännen! <3

2010-10-20 @ 17:57:03
URL: http://noloct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0