20 Oktober.

Nu böjar jag bli ganska less på min dator kan ja lova, nu har den verkligen gett upp! :p haha. Kaos!
Händer fortfarande inte så mycket om dagarna, längtar tills jag får ta bort gipset o slippa kryckorna! Iaf nu när det har kommit snö :o Jippie liksom..

Ska iaf försöka få tag på en skiva så jag kan formatera om datorn, Lilla My skulle ju göra det hon också, så kanske kan göra det samtidigt som henne liksom ;) Mitt lilla drygsnöre <3

Jaja, idag är en mycket bra dag annars! Mer om det kommer säkert upp ikväll eller imorgon kan vi hoppas :)
Längtar som en tok framåt eftermiddagen/kvällen iaf <3

Näe, nu ska jag gå å hitta någonting att ta på mig o sedan hoppa ner till soffan o kika på tv :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson | Lilla My

Ska försöka fixa det där så fort som möjligt! (: <3

2010-10-21 @ 13:40:32
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0