22 Oktober.

Ja, det blev ju inge uppdaterat varken i Onsdagskväll eller igår!
Men igår var jag inte hemma på hela dagen så!

Åkte in till Bollnäs vid 1, hade möte med min Jobbcoach halv 2, så vi höll på i en timme ungefär, och det var även sista gången! Skönt :p Åkte ut till Forsells o hälsade på pappa o resten av knasbollarna där :p Den nya städpersonalen var även där o kikade lite, dom som tog över mitt jobb :p haha!

Åkte o plockade upp Malin efter ett tag, snackade massa skit o hade oss :) Åkte o träffa Johanna en sväng efter det också, trevligt! Längesen man träffade henne nuu! Inte bra :)
Sen blev det upp till Linn! Mallan följde även med :) Myste på med Alice o Lea, sen skjutsade jag ner Malin igen, å åkte tillbaka till Granberg. Då gick vi till deras nya lägenhet som dom håller på o flyttar in i :) Så myste ner oss i sofforna med en varsin liten flicka o mös :) <3 När grabbarna hade bärt klart åkte dom o hämtade mat så då fick jag min efterlängtade kebabrulle! ;D haha! Blev mer mys efter maten o kikade på tv! Åkte hem strax efter tolv inatt, nöjd som få (:

Får se vad som händer idag, Pecka vela iaf att jag skulle komma o ha "ungkarlskväll" med han o Egget. Lite svårt för mig som är tjej, men man får väl ställa upp för laget liksom ;D Haha. Annars har jag ingen aning om vad som händer, men det är ju helg så någonting blir det nog :)

Imorgon har jag haft gipset i 4 veckor, alltså är det ungefär 3 veckor kvar... Hoppas det går lika fort som dom här veckorna har gjort, ganska less på att vara handikappad nu och behöva ha hjälp med det mesta.. Hua! Tycker inte om!

Slänger upp lite bilder på småhjärtarna när jag ändå håller på :)

        
       Linn & Lea :)             Malin & Alice :)           Jag & Lea :)         



    
 Alice & Lea :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

AW, vilka sötnosar

2010-10-24 @ 09:42:04
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka sötisar :), du får hälsa grattis till dem :9

2010-10-24 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0