En ny start '

Ska försöka sätta igång med bloggningen igen, det har ju varit lite dött här ett tag om man säger så!
Har iaf slängt ihop en ny header - bättre kommer då jag formaterat om datorn o fixat PS.


Har ju även brytit foten, om någon nu har missat det?! Haha.
Skulle ut o roa mig onykter på tranan för första gången sen i Juni, o det slutar med bryten fot.
Är man duktig så är man, kul hade jag iaf ;)

Kvällen började bra;

- -

Röjde på tranan, hade allmänt trevligt med massa gosigt folk!
Dock "stukade" jag ju foten ganska kort efter att vi kom dit,
men med massa alkohol i blodet var ju det fort bortglömt ;)

Dock började Lördagmorgonen med ett besök på Akuten,
då foten gjorde förbannat ont!

-

Under besöket på Akuten visade det sig att ett ben i foten var av,
och resulterade i gips o kryckor i 6-8 veckor. Väldigt trevligt! Inte.. :)
På Lördag har jag gått med gipset i 2 veckor, o har 5 veckor kvar..

Näe, nog om min fot nu! Ska knäppa igång en film o sova några timmar,
för imorgon ska jag träffa min Fru! Jippie :) Puss o Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

Bara att säga till om du vill låna PS skiva av oss. (: <3

2010-10-08 @ 09:03:49
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/
Postat av: tessan

Sv: hehe, ao :) har en till också. Men eran låg närmast, så tog den då när den ändå bara låg där ;) haha.



hur gåre med foten då? klant ? ;P

2010-10-10 @ 08:14:09
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0