1 Februari.

Jahapp, då var det en ny månad igen då! Sjukt vad fort det går.. Snart är det vår o sommar, nice :D

Dagen har spenderats i sängen, sovit fram o tillbaka, men är fortfarande sjukt trött..
Åkte in till Bollnäs och spenderade lite tid med Linn o Tommy, pussades även på mina favoritflickor <3 :) Ubbe skulle träna så jag passade på att åka med in då. Fortfarande lite läskigt att åka i korsningen jag krockade i, men det släpper väl så småningom :)

Var in på OK o köpte Alvedon o choklad innan vi åkte hem, hade slut på alvedon hemma då jag tog sista idag så kändes att vi behövde köpa nya eftersom det går åt lite nu när jag har så ont.

Nu ska jag iaf knäppa igång en film och lägga mig, huvudet o nacken tar död på mig snart.
Puss o Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0